Τρόποι Αποστολής & Κόστη

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η αποστολή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται μέσω της COURIER CENTER.

Οι παραγγελίες, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο, παραδίδονται εντός πέντε εργάσιμων ημερών σε μεγάλες πόλεις και αστικά κέντρα. Για τις υπόλοιπες περιοχές η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις εφτά εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.

Οι παραδόσεις από την εταιρία ταχυμεταφορών γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή από 9.00 – 15.00. Εάν θέλετε μπορείτε να έρθετε σε συνεννόηση με τα κατά τόπους γραφεία της εταιρίας ταχυμεταφοράς για να τα παραλάβετε και πιο γρήγορα.

Παραδόσεις δεν γίνονται τις αργίες.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

Τα μεταφορικά έξοδα για αποστολές μέχρι 3 κιλά είναι 4,00€. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 1,50€ / κιλό.

Το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 2,50€.

Για αγορές άνω των 60€ τα μεταφορικά με την υπηρεσία Courier Center είναι δωρεάν.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Τα μεταφορικά υπολογίζονται με βάση το βάρος και τη χώρα αποστολής στη σελίδα του ταμείου.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας εδώ.

Πολιτική επιστροφών

Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε – για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.  Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο [email protected]

Όταν τα αγαθά έχουν ήδη αποσταλεί, πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητα και στην αρχική συσκευασία στη διεύθυνση:

ΤΟ ΜΕΤΟΧΙ
Ελ. Βενιζέλου 61
54631
Θεσσαλονίκη
2310 275930

Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο [email protected] για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής.

Με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας).

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή.

Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.